Andet multimedie
bentjuul 3670
hvordan laver jeg transparent baggrund i I~
Fra : carjuth

Dato : 08-11-09 19:27

Jeg er ved at lave www.callisto.dk
I baggrunden skal der ligge en jpg som er transpratent...... Jeg vil helst
lave det i Illustrator, men... hvordan laver jeg transparent baggrund i
Illustrator?

--

Hilsen
Carsten

Fra : Rado

Dato : 09-11-09 12:26

On Sun, 8 Nov 2009 19:27:07 +0100, "carjuth"
<cjt-fjerndette@callisto-fjerndette.dk> wrote:

>Jeg er ved at lave www.callisto.dk
>I baggrunden skal der ligge en jpg som er transpratent......

Måske der er noget her der kan bruges:

http://www.talkgraphics.com/showthread.php?t=22385

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 09-11-09 19:40

"carjuth" <cjt-fjerndette@callisto-fjerndette.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lave det i Illustrator, men... hvordan laver jeg transparent baggrund i

Hvis det selv grafikken i Illustrator som skal være gennemsigtig, så kan du
bla. bruge opacity. Er det i det sykke grafik du skal bruge til en
hjemmeside, så skal du bruge en gif eller en png.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?