Oversigt over biludlejningspriser generelt~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-11-09 04:59

Hej

Jeg leder efter nogle gode links til biludlejnings-søgemaskiner, hvor
jeg kan finde den billigste løsning for at leje en bil til min kommende
ferie...

Evt. også links til specifikke udlejere i Sharm El Sheikh i Egypten?

På forhånd tak.

Fra : jimmi1311

Dato : 08-11-09 03:08

On 8 Nov., 04:58, Esben von Buchwald <find....@paa.google> wrote:
> [...]
> ferie...
>
> Evt. også links til specifikke udlejere i Sharm El Sheikh i Egypten?

momondo.com

Jeg har aldrig selv kørt i Ægypten og ville nok heller ikke anbefale
det til andre.

MVH
Jimmi

Fra : Armand

Dato : 08-11-09 15:29

jimmi1311 skrev:

> momondo.com
>
> Jeg har aldrig selv kørt i Ægypten og ville nok heller ikke anbefale
> det til andre.

Hvad kan der være at køre rundt efter i Sharm el Sheik?
Det skulle da lige være for at slippe væk fra alle de døddrukne og
ubehøvlede nyrige russere som er ved at smadre området :-/

--
Armand.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 15-11-09 17:23

Armand wrote:
> Hvad kan der være at køre rundt efter i Sharm el Sheik?
> Det skulle da lige være for at slippe væk fra alle de døddrukne og
> ubehøvlede nyrige russere som er ved at smadre området :-/

Hehe...

Vi er lige kommet hjem dernede fra... Synes nu ikke russerne var et
problem, men det krævede et par dages "erfaringer" at lære at ignorere
alle de hustlere som konstant stopper én ved markederne og vil have én
til at købe deres lort eller bare give dem penge...

Men sådan som de kører dernede, tror jeg man skal være selvdestruktiv
for at leje en bil og køre rundt selv...

Heldigvis koster en taxa kun 20-25 kr for en 10 km tur, og vi var på et
par guidede ture som hentede os ved hotellet...

Fra : Alex

Dato : 17-11-09 14:04

Esben von Buchwald skrev:
> [...]
> ferie...
>
> Evt. også links til specifikke udlejere i Sharm El Sheikh i Egypten?

inden for bygrænsen, findes der vel stort set kun deres "Peace Road" at
køre på, og det er dælme farligt, sådan som de kører. Og jeg mener ikke
man skal bevæge sig uden for "bygrænsen" uden selskab af en lokal, det
er simpelthen for farligt. Glem det og kør taxa, det er ikke specielt dyrt.

--
Alex

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-11-09 19:00

hvis du har dit liv kært så lad være med at leje bil i egypten.tro mig vi
har været der og set hvordan trafikken er.