Outlook og hotmail
Fra : Paw Jeppesen

Dato : 07-11-09 09:07

Hej Gruppe

Jeg har opgraderet til Office '07 på min nye maskine, og vil gerne have min
Hotmail med over. Hvordan sætter man sin Hotmail op som http-mail? (ikke som
POP3 som i den guide jeg har fundet hos Microsoft)

Et andet problem; Hvordan læse i andre med Outlook Nyhedsgrupper. Mig
bekendt kan man nemlig ikke bruge Outlook til at læse nyheder med.

Vh

Paw J

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-09 09:25

Paw Jeppesen wrote:
> [...]
> have min Hotmail med over. Hvordan sætter man sin Hotmail op som
> http-mail? (ikke som POP3 som i den guide jeg har fundet hos

Hotmail kan kun bruges med pop3live.com så det er
jo nok derfor MS har lavet den guide.

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 09-11-09 09:54

hvordan får jeg så mine gamle mails med over som ligger i nogle undermapper
i hotmail?
kan ikke importere dem ved at eksportere fra live mail til outlook.

vh

paw j

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-11-09 18:12

"Paw Jeppesen" <paw_jeppesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> Et andet problem; Hvordan læse i andre med Outlook Nyhedsgrupper. Mig
> bekendt kan man nemlig ikke bruge Outlook til at læse nyheder med.

Det kan den heller - så det må du finde et andet program til.

Man har dog med tidligere versioner kunne lave et link i Outlook, så man
kunne starte OE op til at vise news inde i Oulook - jeg ved ikke om det
stadig er muligt at lave noget i den stil ?

Måske du kan finde mere om det i news:dk.edb.internet.software.mail+news
hvor Outlook delen af Office også debatteres.

Jan