hjælp til kode
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 07-11-09 05:06

hej alle sammen
er der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med en kode
det er for de jeg gerne vil skrive POSTNR OG BYNAVN ved siden af hianden i
et asp script kan bare ikke huske hvor det er jeg mener det er sådan her
Response.Write rs("Postnr"& " " &"Bynavn")
menn det virker ikke hvad er det jeg har skrevet forkert ? har kunnet huske
det men har glemt det så jeg håber der er en som kan hjælpe mig

hilsen jeppe

Fra : Stig Johansen

Dato : 07-11-09 11:29

Jeppe Søndergaard wrote:

> Response.Write rs("Postnr"& " " &"Bynavn")

Response.Write rs("Postnr") & " " & rs("Bynavn")

Stig Johansen

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 07-11-09 14:19

hejsa tak for hjælpen nu virker det