Hjælp til Tydning
Fra : KHH

Dato : 04-11-09 11:48

Håber det er nogen der kan hjælpe mig.

Astrup sogn i Hindsted herred, Aalborg amt

Vielse i KB 1833-1841, opslag 49 nr. 6

Mads Gregersen 23 år gammeml tjeneste? på Willestrup 23 år og Kirsten Sørens
datter 31 år gammel enke efter ? Christensen Tiel? 11 oktober, død i
Uldbjerg 23 Marts 1829 ??? i Astrup.

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 04-11-09 21:08

Jeg prøver:

Mads Gregersen, 23 Aar gammel
Ung karl tjenende paa Willestrup

Kirsten Sørensdatter, 31
Aar gammel, Enke efter
Christen Christensen Fieldsøe
som efter Attest af 11te Octbr.
1840, er død i Uldbjerg den
23de Martii 1829, for Tiden
Indsidderske i Astrup.

Forlovere:
Huusmand Christen
Nielsen af St. Brøn-
dum og Anders Thygesen
fra Glerup.

Viet 24de October i Kirken

indført i almindelig Jevnførelses-register
A-Foll. 163 S 1
No 44, 45

inskriberede den 13. Octbr.
Kobbe-Attester og Be-
viis for Brudens for-
rige Mands Død fore-
lagte.
Tillysning skeet paa
befalet Maade.

Hilsen
Svend Haakon

Fra : KHH

Dato : 05-11-09 00:42

Mange tak for det

Fra : bk

Dato : 09-11-09 12:20

Her er et bud på en teksttydning:
"tjenende paa" "Enke efter Christen Christensen Fjeldsted" " 1829 for
Tiden Indsidderske"
m.v.h. Børge Kølbæk