Hvor finder man billig flybillet ved rundr~
Fra : Mike [8000]

Dato : 04-11-09 10:25

De steder jeg har prøvet på nettet, kan man kun søge returrejser
mellem 2 byer.

Hvordan finder man rejse når det er mere specielt som f.eks.:
26.12 Jylland > London
04/05.01 London > Boston
05/06.01 Hotel i Boston 12-15 overnatninger
evt. Boston > New York + 3-5 overnatninger
ca. 23.01 New York > Jylland

Er der nogen rejsebureauer, der er gode til den slags?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 04-11-09 19:36

Mike [8000] skrev:
> [...]
> evt. Boston > New York + 3-5 overnatninger
> ca. 23.01 New York > Jylland
>
> Er der nogen rejsebureauer, der er gode til den slags?

Det vil jeg da gætte på er noget af det, de fleste rejsebureauer lever
af

f.eks. FDM.dk

Fra : Stig Nielsen

Dato : 05-11-09 12:10

"Mike [8000]" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Du skal bare gå ind på et hvilket som helst stort flyselskabs hjemmeside og
så vælge den funktion i bookning der hedder multicity, så kan du flyve
imellem lige så mange byer du lyster.

Stig

Fra : Armand

Dato : 05-11-09 14:55

Stig Nielsen skrev:
> [...]
> så vælge den funktion i bookning der hedder multicity, så kan du flyve

- - - Eller 'roundtrip', som vi har oplevet at Delta definerer det!

Men Jylland - London trippet indsnævrer nok udvalget af flyselskaber til
en umulighed

Jeg synes at erindre at der er åbnet endnu en USA-rute fra kastrup for
nyligt, måske at dén i sig selv gør det billigere at komme over atlanten
fra KBH (DSB kører helt ud til Kastrup lufthavn i dag!) :-/

For nylig så jeg nævnt at det netop kunne være en fidus at flytte fokus
væk fra DK. som udrejse-destination og at netop London var markant
billigst i et par valgte eksempler.
Så gå ud fra London i en sådan multi-søgning og find så et par discount
billetter mellem Jylland og London.
Men siden du er jyde, så snyd ikke dig selv for at undersøge
mulighederne fra Hamborg også!

Flyselskaberne er forøvrigt sprøde omkring mellem-ophold:
Under en 3-ugers Florida-ferie skulle vi mellemlande/omstige i Atlanta
på både frem og retur -rejsen og vi tænkte at en uges tid i Atlanta også
kunne være interressant. Men det var ikke muligt bare at "hoppe af" i
Atlanta for en periode, istedet skulle vi planlægge turen som førnævnte
'roundtrip' hvilket gjorde samme rute 1.100,- kr dyrere !

--
Armand.

Fra : jimmi1311

Dato : 05-11-09 11:11

On 4 Nov., 18:24, "Mike [8000]" <nos...@kern.dk> wrote:
> [...]
> evt. Boston > New York + 3-5 overnatninger
> ca. 23.01 New York > Jylland
>
> Er der nogen rejsebureauer, der er gode til den slags?

5300 kr fundet ved expidia.

26.12 Hamburg> London
05.01 London > Boston
23.01 New York > Hamburg

6300 kr, hvis det skal være til og fra billund.

MVH
Jimmi