Stille !
Fra : Søren Andersen

Dato : 05-11-09 09:55

Hej

Er den her gruppe helt død ?

Mvh.

Søren A.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-11-09 16:12

Nej, Hvis du har spørgsmål om Frontpage så bare stil dem. Frontpage er
dog efterhånden noget gammel så overvej eventuelt at opgradere til
efterfølgeren Expression Web 3 eller Sharepoint Designer 2007 (gratis
download).

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-09 15:58

Måske man skulle overveje at ændre enten gruppenavn eller fundats?
En gruppe som dk.edb.internet.webdesign.microsoftprodukter ville
muligvis omfatte dem alle?

(Jeg har ikke meget forstand på den slags, så jeg overlader det til mere
kloge personer der kan afgøre om det er en farbar vej, hvis frontpage
forsvinder totalt og kun anvendes af nogle få efterhånden (jeg gør)).