Andet multimedie
bentjuul 3670
Slogan og logo til borgerforening
Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-11-09 11:36

Vinkel Borgerforening (ved Viborg) skal have et slogan og et logo. Det skal
kunne gengives i farve og sort/hvid og stednavnet "Vinkel" skal indgå. Der
udloves en præmie, men hvad det er, oplyses ikke og er sikkert ganske
beskeden.

Jeg vil gerne bidrage, men kan kun komme i tanker og et logo med en vinkel
(en trekant) og et par tændstikmænd der holder hinanden i hånden og det er
jo ikke særligt originalt og min ide til slogan: "Fællesskab - det er i
Vinkel", vil nogen sikkert også finde tåkrummende pinligt.

Nogen der kan inspirere mig?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-09 19:55

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> hånden og det er jo ikke særligt originalt og min ide til slogan:
> "Fællesskab - det er i Vinkel", vil nogen sikkert også finde

Brug vaterpasset i mellem ørerne