Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan undgå at have mere end eet eksempl~
Fra : uh

Dato : 29-10-09 23:26

Hvordan finder man frem til hvilke billeder der er to eller flere af på
computeren? Picasa kan være lidt vanskelig at administrere, og for en
bekendt er det vist lykkedes - utilsigtet - at kopiere en del af sine fotos.

Mon nogen kender et program, som kan finde disse og slette dem - og absolut
KUN dem - så hun igen kun har eet eksemplar af hver? Jeg mener at have læst
at der findes et gratis prg. - kan nogen vejlede?

Mvh og tak uh

Fra : Jeaneth Christensen

Dato : 30-10-09 01:10

"uh" <uh@forum.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> absolut KUN dem - så hun igen kun har eet eksemplar af hver? Jeg mener at
> have læst at der findes et gratis prg. - kan nogen vejlede?

Jeg har ikke prøvet det men VisiPics ser godt ud. Det kan downloades her:
http://www.visipics.info/index.php?title=Main_Page

Hilsen Jeaneth

Fra : uh

Dato : 30-10-09 01:42

"Jeaneth Christensen" <jeanethFJERN@tdcadsl.dk(slet FJERN)> skrev i en
meddelelse news:4aea2ee2$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har ikke prøvet det men VisiPics ser godt ud. Det kan downloades her:
> http://www.visipics.info/index.php?title=Main_Page
>
> Hilsen Jeaneth

Ser ud til at være det rigtige til formålet - tusind tak for hurtig hjælp!
mvh uh

Fra : Jan Smed

Dato : 31-10-09 19:12

Jeaneth Christensen wrote:

> Jeg har ikke prøvet det men VisiPics ser godt ud. Det kan downloades
> her: http://www.visipics.info/index.php?title=Main_Page

Genialt! Tak for link!

Fra : Mogens

Dato : 30-10-09 07:04

http://www.auslogics.com/en/software/duplicate-file-finder

Fra : uh

Dato : 30-10-09 13:27

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.auslogics.com/en/software/duplicate-file-finder

Sikke en overflod, nu to muligheder - tak for det Mogens!
mvh uh

Fra : uh

Dato : 31-10-09 21:45

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> uh wrote:
>

> http://www.auslogics.com/en/software/duplicate-file-finder

Hej Mogens. Tak for link til dette enkle og effektive program, som jeg også
er glad for nu hvor det er prøvet. Super!
mvh uh