hjælp til fejl
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 27-10-09 02:17

hej allesammen
jeg prøver lige igen jeg vil høre om der er en som kan hjælpe mig med at
finde fejlen i den her kode her den vil ikke skrive feltet Adresse men den
vil godt Skrive i feltet Navn så er der en som kan hjælp mig med at se hvor
fejlen er
på forhånd tak for hjælpen
hilsen jeppe
<%
strDSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver
(*.mdb)};DBQ="&Server.MapPath("../fpdb/database.mdb")
Set myConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
myConn.Open strDSN
SQL = "SELECT * FROM [Adresser]"
set by = myConn.Execute( SQL )
%>
<form method="POST" action="gem.asp" name="feltform">
<Script language="javascript">
function skrivBy ()
{
var nr = document.feltform.I.value;
var Navn;
var Adresse;

switch ( nr )
{
<%
by.movefirst
while not by.eof
%>
case "<%= by("Telefon") %>" :
Navn = "<%= by("navn") %>";
Adresse = "<%= by("adresse") %>";

break;
<%
by.movenext
wend
%>
default :
Navn="Postnummer findes ikke";
break;
}//switch

document.feltform.by.value = Navn; adresse;
}
</script>
</head>
Telefon
<input name="I" size="6" onchange="javascript:skrivBy ()">
Navn <input name="by" type="text" style="font-family: Arial; " size="28">
Adresse <input name="by1" type="text" style="font-family: Arial; "
size="40">

</form>

Fra : Leif Neland

Dato : 27-10-09 20:14

Jeppe Søndergaard skrev:
> [...]
> finde fejlen i den her kode her den vil ikke skrive feltet Adresse men
> den vil godt Skrive i feltet Navn så er der en som kan hjælp mig med at

Jeg synes ellers jeg skrev en anden msg i denne tråd, men den ser jeg
ikke her...

Anyway, for at gøre en lang historie kort: Er der de felter du forventer
i det javascript, din asp laver?

Hvis ja, har du et javascript-problem.
Hvis nej, har du et asp-problem.

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 31-10-09 16:11

Leif Neland skrev:

> [...]
> ikke her...
>
> Anyway, for at gøre en lang historie kort: Er der de felter du forventer

Det ville være rart at få en tilbagemelding, nu du har løst dit problem.

Det må man jo formode du har, siden du ikke har givet de informationer
du blev spurgt om.

Det giver blot mindre lyst til at hjælpe en anden gang.

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 02-11-09 22:00

hej igen
nej jeg har ikke fået løst mit problem men svare først nu da jeg ikke lige
haft tid til at lave hjemmeside. Problemmet er det samme så jeg har bare
opgivet det
hilsen jeppe

Fra : Leif Neland

Dato : 03-11-09 09:49

Jeppe Søndergaard wrote:
> [...]
> nej jeg har ikke fået løst mit problem men svare først nu da jeg ikke
> lige haft tid til at lave hjemmeside. Problemmet er det samme så jeg

"Problemet er det samme"

Du har endog ikke fundet ud af, i hvilken del problemet var.
Suk.

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 03-11-09 20:47

hej igen
nu har jeg fået det til at virke det var i jave som der var et ; colon som
ikke skulle været der