Andet multimedie
bentjuul 3670
Oversigt over gratis fotoredigeringsprogra~
Fra : Dan Andersen

Dato : 26-10-09 19:22

Hvilke andre gratis fotoredigeringsprogrammer findes på markedet bortset
fra Picasa og ACDSee??

Med venlig hilsen

Dan Andersen

Fra : Max

Dato : 26-10-09 19:52

Hej Dan

> Hvilke andre gratis fotoredigeringsprogrammer findes på markedet
> bortset fra Picasa og ACDSee??

Hvor får man ACDSee gratis ?

--
Mvh Max

Fra : Dan Andersen

Dato : 26-10-09 19:58

Fra : Max

Dato : 26-10-09 20:10

Hej Dan

Ok, så er mine penge ikke givet ud forgæves :)

Men tror du ikke at det ville lette udvalget af programmer
hvis du specificere helt konkret hvad du har behov for ?

Kan anbefale en Photoshop, vil ikke undvære min :)

--
Mvh Max

Fra : Dan Andersen

Dato : 26-10-09 21:57

> Hej Dan

> Ok, så er mine penge ikke givet ud forgæves :)
>
> Men tror du ikke at det ville lette udvalget af programmer
> hvis du specificere helt konkret hvad du har behov for ?
>
> Kan anbefale en Photoshop, vil ikke undvære min :)
>
> --
> Mvh Max
>Det er til min bror, der er utrolig karig mht. udgifter til alle
>programmer - helst skulle alt være gratis og der skulle slet ikke være
>nødvendig at bruge programmer til redigering og backup samt fremvisning af
>billeder )
Bruger selv CS3 bl.a... Så derfor mit spørgsmål.

Fra : emjeppesen

Dato : 26-10-09 21:38

Dan Andersen skrev:

>Hvilke andre gratis fotoredigeringsprogrammer findes på markedet bortset
>fra Picasa

F.eks.
Irfanview
Gimp
Photofiltre
Raw Therapee

Hilsen emj

Fra : Dan Andersen

Dato : 26-10-09 22:01

Fra : emjeppesen

Dato : 26-10-09 22:51

Dan Andersen skrev:

> [...]

Masser
Kik evt. selv her
http://alternativeto.net/
http://primewares.com/links.php?notice=on

Hilsen emj

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 29-10-09 13:25

Dan Andersen wrote:
> "emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

Paint.net

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 31-10-09 13:54

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message

> [...]

Ja, der er onlineprogrammet sumopaint, som absolut ikke må glemmes
(www.sumo.fi)

--
Kurt Lund

Fra : Dan Andersen

Dato : 02-11-09 13:54

Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 15-11-09 11:24

Dan Andersen skrev:
> Hvilke andre gratis fotoredigeringsprogrammer findes på markedet
> bortset fra Picasa og ACDSee??
>
> Med venlig hilsen
>
> Dan Andersen

Og Xnview skulle også være et freeware billedbehandlings-program.

mvh.
Klaus Ankerstjerne
http://www.aigis.dk/it/image/digitalkamera1.html