Hvor tog han hen?????
Fra : JALWEB

Dato : 23-10-09 12:39

Hej venner.

En af mine slægtninge flytter væk fra sit sogn, der osgå hvor han flyttede
hen, men det er ikke til at tyde.

Det er den næst sidste person på siden, en Agerholm.

www.lynge.de/C134_A_003_K06-15-A.pdf

Håber at I kan hjælpe mig med at knække den nød.

Hilsen John

Fra : Ralph Hørberg

Dato : 23-10-09 13:00

"JALWEB" <jalFAKE@FAKEjal.sh> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er den næst sidste person på siden, en Agerholm.
>
> www.lynge.de/C134_A_003_K06-15-A.pdf
>
> Håber at I kan hjælpe mig med at knække den nød.

Det står vist: Til tjeneste paa Dueholm.

Hilsen Ralph Hørberg

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 23-10-09 13:02

Hej!
Peder Christian Madsen Agerholm, 24 år
har Ophold og tjenende hos Gaardfæster Anders Thomasen i Tødsøe
Til tjeneste paa Dueholm
Hilsen
Svend Haakon

Fra : JALWEB