Andet multimedie
bentjuul 3670
Program som reklameblade
Fra : BOX

Dato : 21-10-09 14:44

Hvor findes der et program som kan bruges til at ligge sit egen
blad/billeder ind i, som man kan blade i og
man evt. kan ligge på en hjemmeside.

på forhånd tak
BOX

Fra : emjeppesen

Dato : 21-10-09 20:47

BOX skrev:

>Hvor findes der et program som kan bruges til at ligge sit egen
>blad/billeder ind i, som man kan blade i og
>man evt. kan ligge på en hjemmeside.

Der er mange forskellige muligheder. Søg på flipbook i google
Se evt også her
http://www.deluxe-katalog.dk/

Hilsen emj

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-10-09 07:27

"BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor findes der et program som kan bruges til at ligge sit egen
> blad/billeder ind i, som man kan blade i og
> man evt. kan ligge på en hjemmeside.

Det er typisk noget, hvor du uploader en PDF og så mod betaling får adgang
til at se den online og lægge den på din hjemmeside. Der er mange udbydere,
og hos mange af dem kan du uploade din PDF gratis og teste resultatet,
f.eks. her: http://www.pageview.dk/

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?

Fra : BOX

Dato : 22-10-09 15:10

".°o.O Thomas O.o°." <[pudekamp]@it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at se den online og lægge den på din hjemmeside. Der er mange
> udbydere, og hos mange af dem kan du uploade din PDF gratis og teste

Jeg takker for Jeres hjælp, jeg mener dog at jeg på et tidspungt har set et
selvstændig program som kunne skrue et sådan sammen, hvorefter man kunne
lægge det på ens hjemmeside.

MVH
BOX