_vti_cnf
Fra : Heine Svendsen

Dato : 18-10-09 11:18

For at tjekke, om mappen _vti_cnf bruges af Sharepoint
Designer (som i Frontpage), flyttede jeg denne mappe et
andet sted hen og startede Share Point designer.
Der var én her i gruppen, som spurgte om mappen blev brugt.

Og jo, det gør den.
Jeg flyttede mappen tilbage, men det er som om Sharepoint
Designer nu har mistet sin hukommelse mht. hvilke filer, der
skal opdateres på fjernwebstedet.
Programmet mener, at alle filer skal opdateres, og det gør
den så. Og alt ser fint ud.
Men næste gang, jeg starter programmet, vil den gøre det
samme igen.
Det er et kæmpe problem, har nogen en idé om, hvad man kan
gøre ved det?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-10-09 13:16

Udgiv en gang med alle filer valgt. Herefter kan du gå tilbage til kun
ændrede filer.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : ozxxxx

Dato : 21-10-09 15:53

"Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i meddelelsen
[...]

have samme problem, jeg løste det nu ved at slette alle _vti_cnf og _vti_pvt
både på harddisken og på server.
Jeg have filer fra både FrontPage og Sharepoint Design, der gik kuk i det.
_vti filerne bliver brugt bland andet til at holde styr på f.eks indbygget
ramme m.m.
SharePoint Design laver nye _vti filer.

Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-09 17:28

brug den løsning jeg postede sidst du spurgte.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 22-10-09 13:45

Jens Peter Karlsen skrev:
> brug den løsning jeg postede sidst du spurgte.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Jo, tak. Du bragte mig på sporet.
Jeg måtte også slette alle disse vti-mapper på serveren, det
havde jeg ikke tænkt på.