Laves der stadig motherboards med ISA-SLOT~
Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 17-10-09 09:07

Hej NG.

Findes der nyere motherboards med et enkelt 8bit eller 16 bit ISA-slot?
Alternativet kan være en adapter fra PCI til ISA.

/Lars

Fra : Jens G

Dato : 17-10-09 09:18

On Sat, 17 Oct 2009 10:06:44 +0200, Lars Peter Larsen
<lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> wrote:

>Hej NG.
>
>Findes der nyere motherboards med et enkelt 8bit eller 16 bit ISA-slot?
>Alternativet kan være en adapter fra PCI til ISA.

Til industrielle computere laves der stadig noget med ISA.
F.eks. dette:
http://shop.thiim.com/datasheets/IMBA-8650.pdf

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : skibber

Dato : 17-10-09 10:47

On 17-10-2009 10:06:40, Lars Peter Larsen wrote:
> Hej NG.
>
> Findes der nyere motherboards med et enkelt 8bit eller 16 bit ISA-slot?
> Alternativet kan være en adapter fra PCI til ISA.
>
> /Lars

danbit.dk

/fb

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 06-11-09 08:54

skibber wrote:

> danbit.dk

Bedre sent end aldrig til alle: Tak for tippene med Danbit og C Thiim.
Jeg finder en der er momsregistreret til at hjælpe mig.

/Lars