Overføre værdi til formular felt
Fra : René Kømler

Dato : 13-10-09 14:06

Hej Alle,

Jeg har brug for at angive standard værdien i et formular
textfelt vha af en querystring.

Jeg kalder mit formular dokument på sædvanligvis:

indtast.asp?forum=Brand

og jeg kan også få indtast.asp til at:

Response.Write Request.Querystring("forum")

uden problemer.

opgaven består i at angive Request.Querystring("forum") som start
værdi i et felt i formularen

<input type='text' name='forum' size='42'>

jeg har prøvet at skrive value=Request.Querystring("forum")

men uden det ønskede resultat

kan noge hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jensen

Dato : 13-10-09 17:22

René Kømler wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> kan noge hjælpe?

prøv <input type='text' value='<%=request.querystring("forum")%>'
size='42'>

Fra : René Kømler

Dato : 13-10-09 18:28

> prøv <input type='text' value='<%=request.querystring("forum")%>'
> size='42'>

Hej Martin, det har jeg prøvet det giver desværre heller ikke det
ønskede resultat, men tak for budet

Fra : René Kømler

Dato : 13-10-09 18:31

> prøv <input type='text' value='<%=request.querystring("forum")%>'
> size='42'>

Hej Igen DET VIRKER!, havde overset dit lighedstegn efter <%

Super tak for hjælpen!