Medion PC MT 7 Bios spørgsmål
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-10-09 17:30

Hej

Jeg sidder og roder med en "Medion PC-MT7", som ikke vil starte op.

Der kommer 4 beep, 1 langt og 3 korte, og så sker der ikke mere.

Ejeren har ingen manual dertil og jeg kan ikke finde en på nettet.

Er der en der har en tilsvarende computer og kan fortælle mig hvad det
betyder.

En løsning ville selvfølgelig også være dejlig.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Geggo

Dato : 07-10-09 17:54

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betyder.
>
> En løsning ville selvfølgelig også være dejlig.

find ud af hvilket motherboard/bundkort
der idder i maskinen og søg på google

Et lille udsnit over en søgning på Beep codes..

tror det er dine ram der fejler

måske findes din brugermanual her
http://diplodocs.dk/zearchres_465.php

og beep codes

http://www.bioscentral.com/

http://www.google.dk/search?q=bios+beep+codes&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

http://www.defaultuser.dk/Tips.aspx
http://www.pantz.org/hardware/bios/beepcodes.html
http://www.fnsupport.dk/system.php
http://www.computerhope.com/beep.htm
http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml

jacob

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 09-10-09 17:51

On Wed, 07 Oct 2009 18:29:30 +0200, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

> [...]
>betyder.
>
>En løsning ville selvfølgelig også være dejlig.

Tilæ oplysning, hvis andre oplever dette.

Det var grafikkortet der var stået af.