Indsættelse af billeder i et søgescript
Fra : Marc HK

Dato : 22-09-09 15:03

Hej, jeg kan ikke en linje javascript, så vær lidt tålmodige med mig.
Jeg hentede engang et sidesøgnings-script der hed Tipue, det
eksisterer ikke længere, men nu jeg skal bruge det, har jeg heldigvis
stadig en kopi. Man tilføjer manuelt de sider der skal kunne søges i,
men ellers er alt lavet for en. Man skal bare tilføje en titel, en
beskrivelse og et link. Men nu vil jeg gerne have thumbnails, altså
små billeder i beskrivelsen, og det ved jeg jo ikke lige hvordan man
gør. Så nu håber jeg der er nogle kloge hoveder derude, der kan svare
mig.

Man tilføjer de forskellige søgbare sider i en tipue_data.js fil, og
resultaterne bliver vist på en results.html side. og på den
reultsside, bliver, så vidt jeg har forstået, resultaterne indsat hvor
headeren, beskrivelsen og linket er hver sit lille javascript-linje.

Men jeg tror ikke det er så vigtigt. Jeg vil bare gerne have indsat et
billede i en linje javascript, og de gange jeg har forsøgt, har det
fået hele scriptet til ikke at fungere.