Identifikation af gamle nummerplader
Fra : Robert Piil

Dato : 12-10-09 15:28

På nogle af smalfilmene jeg har postet ovenfor er der enkelte
nummerplader der kan læses.

Jeg er med på at man kan stedfæste dem på kendingsbogstavet, men er der
mulighed for at slå op (eller få oplysningerne)i motorregistrere og se
hvem der har ejet bilerne?

Det drejer sig om perioden 1935-1950.

--
Robert Piil

Fra : FIEL

Dato : 12-10-09 16:30

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er med på at man kan stedfæste dem på kendingsbogstavet, men er der
> mulighed for at slå op (eller få oplysningerne)i motorregistrere og se

Hej Robert

Hvis du er så heldig, at bogstavet er U (Aalborg amt) har jeg en oversigt
med ca, 3 000 numre fra 1937.

mvh/leif b.

Fra : Robert Piil

Dato : 12-10-09 18:18

FIEL skrev:

> Hvis du er så heldig, at bogstavet er U (Aalborg amt) har jeg en oversigt
> med ca, 3 000 numre fra 1937.

Tak for buddet, men det er A-plader jeg leder efter.

A 7995
A 17008
A 37078

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : F. Hansen

Dato : 12-10-09 19:14

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for buddet, men det er A-plader jeg leder efter.
>
> A 7995
> A 17008
> A 37078

Prøv evt at tjekke denne side http://www.nrpl.dk/, der kan man finde en del
om nr plader.

Fra : Robert Piil

Dato : 13-10-09 09:22

F. Hansen skrev:

> Prøv evt at tjekke denne side http://www.nrpl.dk/, der kan man finde en
> del om nr plader.

Tak, den havde jeg besægt, men prøvede alligevel at spørge i forummet.
Så nu har jeg i hvert fald fået at vide at alle pladerne er fra Nordre Birk.

--
Robert Piil

Fra : Nissen

Dato : 16-10-09 16:54

Hej

Prøv på Statens Arkiver,hvor meget der er registeret er jeg ikke helt
klar ove, men det er da et forsøg hver.

http://www.sa.dk/content/dk/sog_pa_websitet?q=motork%C3%B8ret%C3%B8jer&l=1

/Jan