Noname.gen
Fra : Margit Olsen

Dato : 12-10-09 13:24

Jeg er endnu engang kommet i den situation at i stedet for mit
slægtsprogram(Win Family) kommer der en side op hvor der står Noname.gen og
jeg kan ikke komme ind på mit eget program. Jeg har før fået af vide at jeg
skal trykke på knappen HENT, men hvor finder jeg den?

Hilsen Margit Olsen

Fra : Lundsteen

Dato : 13-10-09 02:51

Hej Margit
Når du er i WinFamily trykker du 'verster til venstre på Filer.
Derefter på nr. 2 fra oven Hent. Ja, og så mår du selvfølgelig vide,
hvor din File er!
mvh
Ingelise

Fra : Lundsteen

Dato : 13-10-09 02:56

Undskyld, det hedder selvfølgelig: Når du er i WinFamily trykker du
'foroven til venstre på Filer.
Derefter på nr. 2 fra oven Hent. Ja, og så må du selvfølgelig vide,
hvor din File er!

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 15-10-09 07:11

"Lundsteen" <ingelise@lundsteen.de> skrev i en meddelelse
Undskyld, det hedder selvfølgelig: Når du er i WinFamily trykker du
'foroven til venstre på Filer.
Derefter på nr. 2 fra oven Hent. Ja, og så må du selvfølgelig vide,
hvor din File er!

Hvis du ikke ved, hvor din fil er, må du gå ind i Søg, og
det gør du ved at højreklikke på start og måske kan du huske,
hvad du kaldte filen? Måske hedder den .ged til "efternavn".

Mvh.Bodil.