Køge / Køge Havn
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 10-10-09 22:28

Mojn !!

Har været lystfisker i området Als og Flensburg Fjord i 16 år, både fra kyst
og jolle. Flytter over i nærheden af Køge. Men da jeg er 76 år, har jeg jo
nok (med flere hjerteoperationer bag mig) ikke oceaner af tid til at gå og
"opsnues" steder, hvor jeg kan fiske fra land.
Så derfor: --- Kan I hjælpe mig med oplysninger / anbefalinger om hvor jeg
kan have rimelige muligheder for at fange noget, vil jeg være meget glad.
Fisker både med spin, mede, Buldo/Fluer, men ikke med håndgranater.
Pengene er jo ikke de helt store i min alder, for ellers er der jo sikkert
en lokal lystfiskeforening, som vel koster omkring kr. 500,- pr år, noget
jeg har prøvet i Sønderborg, men de var "tavse" som en østers, --- ingen
ønskede at røbe deres "gode" steder, slev om man i min alder vist nok ikke
kan fange og æde alle fiskene í et godt område.
På forhånd tak --- knæk og bræk
Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-10-09 09:48

On 2009-10-10 23:27:49 +0200, "Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk> said:

> Så derfor: --- Kan I hjælpe mig med oplysninger / anbefalinger om hvor jeg
> kan have rimelige muligheder for at fange noget, vil jeg være meget glad.

Jeg er ikke lokalkendt, men efter hvad jeg sådan har kunnet læse mig
til, så skulle hele Køge Bugt være et hot spot, og så er der
Tryggevelle Å, Køge Å, og Stevns Klint.

Men prøv at poste dit spørgsmål på http://www.123nu.dk/lystfiskeri -
der er der nemlig mange flere brugere, og derfor er der større chanche
for at du får nogle svar fra nogle lystfiskere som er lokalkendte.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Niels

Dato : 26-10-09 11:44

hvis du bruger waders har jeg et par steder !

Ellers er der jo tryggevælde åen.
Jeg vil helt klart anbefale at du melder dig ind i køge
sportsfiskerforening, de havde mange gode ture da jeg fiskede sammen med
nogle derfra.

--
MvH
Niels Holler