hvor er de fælles kanter i Sharepoint Desi~
Fra : netsanne

Dato : 23-09-09 04:56

Hej

Jeg har nu i flere år arbejdet med Frontpage 2003 - og har egentlig
været godt tilfreds med det, lige indtil jeg ikke kunne uploade med
ftp mere - hverken til Surftown eller one.com - og heller ikke da jeg
forsøgte med 2 andre computere.
Så fandt jeg ud af at Sharepoint Designer kunne hentes gratis, og
åbnede så mine websteder i det program, og så var der ingen problemer
med at uploade.
MEN - nu havde jeg så tænkt mig at arbejde med Sharepoint Designer
fremover, men jeg kan ikke finde den funktion der var i Frontpage som
hedder fælles kanter. Det er da noget skidt! - jeg plejer at oprette
en side med alt hvad der skal være på alle sider, baggrund, banner,
knapper/links, webmaster osv. - og så laver jeg fælles kanter, så var
det jo så smart, at jeg bare skulle ændre indholdet af en fælles kant
på een side, og så var det automatisk rettet på alle andre sider også.
Men hvor er den funktion blevet af i Sharepoint Designer? - hvad gør
jeg?

Jeg er bedst til WYSIWYG - ikke alt det med kodning - så det ville
være dejligt, hvis nogen kunne give mig en enkel løsning på det.
mvh
Sanne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-09 13:34

Lær at arbejde med templates i stedet. Giver flere muligheder end
shared borders uden deres mangler.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 03-08-10 11:26

netsanne wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
>Hej Sanne,
Kan man direkte bearbejde sin FrontPage2003 uploadede webside på one.com
med Sharepoint Designer 2007? Jeg spørger, fordi One.com det seneste år
ikke har understøttet FrontPage udvidelser. Jeg har ikke fået lært FTP,
og nu er det på tide at få opdateret brason.dk, da sitet igen skal bruges
som salgsredskab. Er det så enkelt?
John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-08-10 18:51

Uden FP Extensions er dette ikke muligt.
I øvrigt en dårlig ide under alle omstændigheder.

Regards Jens Peter Karlsen.