??
Fra : Essox

Dato : 29-09-09 14:43

Død gruppe????

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 29-09-09 15:01

"Essox" <essox@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:4ac210de$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Død gruppe????

Hvad vil du spørge om eller sige ??
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Essox

Dato : 29-09-09 19:11

Før i tiden skete der en hel masse her i gruppen, det ser dog ikke ud til at
være tilfælledet mere.
Der kommer næsten ingen beretninger mere, ingen gode historier oplysninger
om nye rekorder, osv.
Men sådan skal det jo nok være, ser det ud til.

Knæk & Bræk
Essox

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-09-09 22:12

On 2009-09-29 20:11:12 +0200, "Essox" <essox@privat.dk> said:

> Før i tiden skete der en hel masse her i gruppen, det ser dog ikke ud til at
> være tilfælledet mere.

Der er et meget aktivt fora på http://www.123nu.dk/lystfiskeri/
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 29-09-09 22:12

Essox wrote:
> Død gruppe????

Stort set.Iltsvind pga. for meget slam fra to brugere.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-09-09 11:49

On 2009-09-29 23:12:17 +0200, "3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> said:

> Stort set.Iltsvind pga. for meget slam fra to brugere.

Næhh... der var en flok fritidsfiskere som invaderede denne gruppe, og
det virkede naturligvis som en provokation på mange lystfiskere, og
efter en længere periode med ufred, så fortrak de fleste lystfiskere
til fora'erne på http://www.123nu.dk/lystfiskeri/ og
http://forum.sportsfiskeren.dk/index.php

Og da fritidfiskerne opdagede, at der ikke længere var nogle
lystfiskere, som de kunne provokere, så kunne de ikke finde ud af at
bruge gruppen til noget fornuftig, og de sivede så også væk.

Resultatet var at gruppen stort set var tømt for aktive brugere, og
lystfiskerne er aldrig vendt tilbage, og derfor virker gruppen temmelig
død.

Fra : SEJ

Dato : 07-10-09 19:21

Kære Niels

hvorfor bliver du så ikke derovre, når du ellers ikke har andet postivit at
sige om denne.
Den du omtaler er kommerciel og mange indlæg stammer fra "lyst" fiskere der
er aflønnede, men ja det er et alternativ men man kan ligeså godt købe et
fiske magasin.

mvh

SEJ

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-10-09 08:32

On 2009-10-07 20:20:56 +0200, "SEJ" <sejprv@hotmail.com> said:

> hvorfor bliver du så ikke derovre, når du ellers ikke har andet postivit at
> sige om denne.

Jeg har da ikke udtalt mig negativt om dette fora, jeg har blot
fremført en konstatering af tingenes tilstand.

> [...]
> er aflønnede, men ja det er et alternativ men man kan ligeså godt købe et

http://forum.sportsfiskeren.dk/index.php er da hverken mere eller
mindre kommercielle end dette fora. Men de er modererede, så hvis der
kommer en fritidsfisker og skejer ud, så får han et gevaldigt los i
røven...

Fra : Essox

Dato : 01-10-09 17:33

Og hvad kalder du det du kommer med???

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-09 20:59

> Og hvad kalder du det du kommer med???

Sandheden

Fra : Essox

Dato : 02-10-09 11:14

Som sagt DØD gruppe.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-09 19:13

> Som sagt DØD gruppe.

Helt og aldeles. Livet er for kort til Ebbesens perfide mudderkastning, så
de fleste holder sig bare væk. Lidt ærgerligt, men sådan er der jo så meget.

Fra : A.D

Dato : 03-10-09 16:16

Kan man ikke bare blokere afsenderen da..?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-10-09 21:44

On 2009-10-03 17:15:33 +0200, "A.D" <A.D@nakskovnet.dk> said:

> Kan man ikke bare blokere afsenderen da..?

Hmm... problemet er jo, at Alex Linaa i flere omgange har underholdt
denne gruppe med historier om, at alle fritidsfiskere er lovlydige
dydsmønstre, som slet ikke kunne drømme om at begå ulovlighedder, og at
der er en helt utrolig selvjustits blandt fritidsfiskere.

Alex Linaa har forklaret os, at det er vandrehistorier, at der er
fritidsfisker som i nattens mulm og mørke sætter garn i fredningbælter,
at der er nogle fritidsfiskere som sælger af deres fangster, og at der
er telefonkæder, som på kort tid kan sprede info, når fiskerikontrollen
er ude og kontrollere i en given lokalitet.

Disse historier skal imidlertid ses i lyset af, at troværdige
lystfiskere har oplyst denne gruppe, at de har set Alex Linaa og en
anden fisker, som sejlede ud i en jolle med påhængsmotor, der var
fyldte med vager og selvfiskende redskaber.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-09 15:59

> [...]
> har oplyst denne gruppe, at de har set Alex Linaa og en anden fisker, som
> sejlede ud i en jolle med påhængsmotor, der var fyldte med vager og

Du er stadig dummere end snot, tilbage i filteret med dig.

Fra : Posten

Dato : 06-10-09 10:51

En ting jeg ikke forstår Alex. Hvorfor svarer du når Ebbesen skriver, og i
øvrigt en ting mere. Hvorfor skriver du "Dum som snot" om nogen. OK at tænke
det hvis du synes sådan, men at skrive det !!!!!

Som begavede mennesker bør vi holde os til at gå efter argumenterne, og
sikkert heller ikke blive ved til vi får ret. Gå efter agnen

Og så kan gruppen stadig bruges. Her er mulighed for ordene befriet for
grafisk indpakning.

Jeg bor ved Lillebælt nu. Her er ikke meget at komme efter for en
stanglystfisker. Trist !

Mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-09 16:06

"A.D" <A.D@nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke bare blokere afsenderen da..?

Det kunne man godt, men så snart en anden svarer, så kommer det jo alligevel
i nyehedsgruppen.
Nej, gruppen er død, og Ebbesen og Ulnits slog den ihjel. Sært som nogle
mennersker finder spænding i at ødelægge noget velfungerende for andre, bare
fordi de ikke kan få ret.

Men han sidder tilsyneladende stadig og vogter nidkært over hvad folk skiver
her, så jeg er den der er smuttet. Gider ikke spilde min tid på Ebbesen, og
hans manglende liv.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-10-09 18:16

Fritidsfiseren og løgnhalsen "Alex Linaa" skrev:

> Nej, gruppen er død, og Ebbesen og Ulnits slog den ihjel. Sært som nogle
> mennersker finder spænding i at ødelægge noget velfungerende for andre, bare
> fordi de ikke kan få ret.

Nåhh... det vælter stadig ud af løgnhalsen, Steen Ulnits har aldrig
deltaget i denne gruppe.

Fra : Posten

Dato : 06-10-09 10:50

Det gælder også dig Ebbesen.

Skriv at Ulnits aldrig har deltaget. Resten af ordvalget flytter fokus til
personlige konflikter.

mvh
Anders