Hastighed på motortrafikvej??
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-09-09 17:17

Min videndatabase fik da godt nok lige en på siden af hovedet, da jeg på

http://www.fdm.dk/public/biler/lovereglerrettigheder/fardselsloven/hastighed/hastighed.htm

kan se at man med anhænger (f.eks. bil u/3500kg med campingvogn/trailer) kun
må køre 70 km/t på motortrafikvej.

Er det ikk´ bare løgn?

Eller skal jeg læse det på en anden måde (det tror jeg egentligt, det er
elendigt skrevet)?

--
Per

Fra : cladius

Dato : 15-10-09 00:51

On 23 Sep., 18:17, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> [...]
>
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

Hej Per.

Du har læst rigtigt, 70km på motortrafikvej og 80 på motorvej.Synes
egentlig også det er rimeligt, folk kører generelt alt for hurtigt
idag, og med en trailer på er der stor risiko for at komme i slinger
med de store hastigheder.

Mvh Louise