Navigation - extra niveau
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-09 09:37

Hej NG

Jeg bruger denne menu til navigation idag...
1
1_1
2
2_1
Jeg vil gerne have bygget et niveau mere på...
1
1_1
1_1_1

Link http://hoejbynet.dk/navigation/

Kan i hjælpe lidt...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Birger Sørensen

Dato : 03-09-09 11:45

bsn tastede følgende:
> [...]
> 2
> 2_1
> Jeg vil gerne have bygget et niveau mere på...

Jørgens udmærkede side
http://webdesign101.dk/

Der kan du også se, hvordan man gør uden js.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 03-09-09 18:30

Birger Sørensen skrev:

> Jørgens udmærkede side
> http://webdesign101.dk/
>
> Der kan du også se, hvordan man gør uden js.

http://blakehaswell.com/lab/dropdown/deux/

....er osse en mulighed, jeg plejer at anbefale. Den er bygget over ren
CSS, men tilføjet lidt JS til bl.a. forsinkelse. Og så er den
tilgængelig med taster. Virker iøvrigt med IE6.

MVH
Rune Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-09 23:41

"Rune Jensen" <runeofdenmark@gmail.com> skrev

> [...]
>
> ...er osse en mulighed, jeg plejer at anbefale. Den er bygget over ren
> CSS, men tilføjet lidt JS til bl.a. forsinkelse. Og så er den tilgængelig

Tak - kigger på det...
Bjarne

Fra : Stig Johansen

Dato : 04-09-09 02:55

Rune Jensen wrote:

> http://blakehaswell.com/lab/dropdown/deux/

Den trænger til lidt finjustering - tror jeg.
På min Konqueror kommer der et lille mellemrum mellem hovedmenuen og
underpunkterne.

Det betyder, at undermenuen forsvinder hvis man ikke er lynhurtig med musen.

Måske er det noget margin/padding, hvor man har forladt sig på defaults -
har ikke kigget.

Stig Johansen

Fra : Christian Hansen

Dato : 05-09-09 21:24

Stig Johansen wrote:

> Den trænger til lidt finjustering - tror jeg.
> På min Konqueror kommer der et lille mellemrum mellem hovedmenuen og
> underpunkterne.

Det kunne også være at Konqueror trænger til lidt finjustering ;)

Nu er det et halvt års tid siden sidst, at jeg testede med den browser -
det tætteste jeg kommer på er nok safari, men de har jo så også rettet
en del af de fejl, konquorer slæber/slæbte rundt på.

Fantastisk - nu kender jeg til 2 mennesker, der bruger Konquorer ( jeg
er ikke inkluderet :) )

Venligst

Christian

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-09-09 12:57

Christian Hansen wrote:

> Det kunne også være at Konqueror trænger til lidt finjustering ;)

Jo, det kan du godt sige, og den er da også lidt gammel, men..
Det er ekstremt sjældent jeg støder på (ordentlige) sider, der ikke vises
korrekt i Konqueror.

Jeg vil nok vove den påstand, at når alle andre kan, borset fra eksemplet,
så vil jeg mene, at det er eksemplet den er gal med.

> Fantastisk - nu kender jeg til 2 mennesker, der bruger Konquorer ( jeg
> er ikke inkluderet :) )

Bruger - ja, promoverer - nej.
Jeg _foretrækker_ min Konqueror til surfing, for den giver mig så dejlig ro
i sindet.

Ingen bekymring om ActiveX, malicious javascripts osv..
Jeg har hverken geninstalleret, reformatteret osv. i mere end 5 år, og
heller ikke haft virus.

I de tilfælde hvor hjemmesider stiller særlige krav har jeg Win+FF og IE6,
men det er sjældent jeg har behov for at starte min WinPC.
Det kræver trods alt en vis interesse i indholdet, ellers er jeg bare
skredet.

Derudover er den faktisk rigtig god til fejlfinding, da den er meget
stringent, så åbenlyse fejl ses med det blotte øje.

Stig Johansen