Hjælp til Simpelt Password Javascript
Fra : YaXxE

Dato : 28-08-09 17:30

Hej. Jeg har et lille problem med den simple password beskyttelse
(javascript.

Jeg vil nu spørge om det er muligt at åbne siden i et andet
target, istedet for at den åbner i samme side?

Jeg ville nemlig gerne have sådan at når den logger ind åbnes den
nye side i en iframe istedet.

Er dette muligt?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 28-08-09 17:45

YaXxE kom med denne ide:
> [...]
> target, istedet for at den åbner i samme side?
>
> Jeg ville nemlig gerne have sådan at når den logger ind åbnes den

???
Javascript forgår alt sammen på brugerens maskine, og brugeren vil
altid kunne se scriptet.
Derfor er javascript password beskyttelse en umulighed.
Eneste mulighed er at verificere et indtastet password med AJAX - men
det kommer vist ikke ind under "simpel".

Du taler om et script, somom vi alle sammen ved hvad du tænker på..?
Jeg ved det ikke. Der findes temmelig mange derude..
(Du skriver i usenets nyhedsgrupper - ikke på html.dk)

De fleste andre er ved at gå væk fra frames. <iframe> er ikke valid i
strict doctyper. (men ikke deprecated?)
Hvorfor vil du have indholdet i en iframe?

Birger

http://bbsorensen.dk