Hjælp til integration af betaling på websi~
Fra : PSS

Dato : 17-09-09 15:56

Jeg søger hjælp til en færdig hjemmeside, dog mangler der en
betalingsmetode, jeg har:

1. betalingssystem ved danhost
2. er klar til at lave indløsningsaftale med PBS

Der skal kun sælges to varer, nemlig:

1-5 ugers kursus og seks ugers kursusmoduler.

Det skal være sådan at man kan vælge mellem at få tilsendt
girokort eller betale online med dankort eller visa og
mastercard.

Er der en der kan hjælpe (mod betaling)med at lave en sådan
betalingsmåde, så det er let og overskueligt for kunden, så send
mig en mail pssxbbsyd.dk (husk lav x om til @

med venlig hilsen

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-09 17:00

"PSS" <pss@bbsyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en der kan hjælpe (mod betaling)med at lave en sådan
> betalingsmåde, så det er let og overskueligt for kunden, så send

Prøv i gruppen dk.opslag.stillinger...
Denne gruppe her er til "gør det selv folket" ...
Bjarne