FCKEditor
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-09 07:23

Hej NG

Er ny i forhold til FCKEditor...

Har i et godt link til dokumentation og tilpasning af ovenstående...

Når jeg f.eks. prøver at indsætte et billed får jeg denne fejlmeddelelse...
"The server didn´t reply with a proper XML data. Please check your
configuration."

Kan i hjælpe lidt på vej...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-09 20:50

sørg for at config.asp er sat til true..

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-09 11:19

"Anders Mikkelsen" <anders.mikkelsen[snabela]fixgroup.dk> skrev

> sørg for at config.asp er sat til true..

Går ud fra du mener linjen:
ConfigIsEnabled = true

Når jeg har gjort det, får jeg denne fejl:
"You have no permissions, to create the folder."
Det er nok her det halter mest...
Håber du kan hjælpe lidt...
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-09 17:23

> [...]
> ConfigIsEnabled = true
>
> Når jeg har gjort det, får jeg denne fejl:
> "You have no permissions, to create the folder."

du kan angive mappenavnet på den mappe filerne skal ligge i (som standard
userfiles).. så er det en fordel selv at oprette mappen..

hvis det ikke virker, skal du sørge for at du har de nødvendige rettigheder