hvorfor købe hos løgnere?
Fra : lemarko

Dato : 28-07-09 13:51

lad være med at købe hardwaren hos midtdata. ellers skal i medregne:
Levering: (Post Danmark) 20,00 Dkr
Betaling: (Efterkrav) 70,00 Dkr
og, som de siger "Vær opmærksom på at Post Danmark opkræver 16 kr. i
gebyr ved udlevering af pakken!"
samlet 106,00 Dkr udover den pris som står ved varerne under
"Onlinepris inkl. forsendelse:"

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-07-09 21:04

"lemarko" <lemarko@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du kunne bare have læst deres betingelser, så ville du have set, at ved
betaling pr. efterkrav er det ikke onlinepris inkl. forsendelse, som er
gældende.
Så hvem er det lige der lyver?

Kurt

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-07-09 07:16

On Tue, 28 Jul 2009 12:51:15 -0700, lemarko wrote:

> [...]
> gebyr ved udlevering af pakken!"
> samlet 106,00 Dkr udover den pris som står ved varerne under "Onlinepris

Få dig noget plastik. Efterkrav er en død handelsform

Og som tidligere postbud må jeg sige tak for det, for de pakker var
virkelig tidskrævende i forhold til almindelige pakker.

--
Lasse Jensen

Fra : Ivar

Dato : 29-07-09 08:50

lemarko skrev:

> Levering: (Post Danmark) 20,00 Dkr
> Betaling: (Efterkrav) 70,00 Dkr

Lad vær med at købe pr. efterkrav. Det er dyrt, og giver kun
sikkerhed for at man får en pakke. Med kreditkort har man
mulighed for at stoppe betalingen, hvis varen ikke opfyldte
kravene.

Det er selvfølgelig en fejl fra Midtdatas side, hvis de
ikke tydeligt gør opmærksom på at der kommer betydelige
ekstraomkostninger på, hvis man betaler pr. efterkrav.

Ivar Magnusson

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 29-07-09 09:59

Den Wed, 29 Jul 2009 09:49:41 +0200 skrev Ivar:

> [...]
>
> Det er selvfølgelig en fejl fra Midtdatas side, hvis de ikke tydeligt
> gør opmærksom på at der kommer betydelige ekstraomkostninger på, hvis

Som tilfreds Midtdata kunde ved jeg, at når bestillingen udføres og man
kommer til leverings metode, bliver man helt klart oplyst om, at der ved
efterkrav påløber ekstra udgifter.
Men hvis man sidder kl. 3 om natten og bestiller, kan øjnene selvfølgelig
være for små til at bemærke dette.

Anskaf dig et kreditkort - hos Midtdata kan du endda bruge Visa Elektron.

--
Karl Erik.