Intel Atom - Anden CPU blæser ??
Fra : onone

Dato : 28-07-09 16:00

Hej gruppe :)

jeg har en Intel Atom PC hvor jeg gerne vil sætte en anden CPU-blæser
på - den er født med en 40 mm blæser og den larmer :| - kan man sætte
en anden på ? og hvor har de den henne ?

RaZoR :)

Fra : jk

Dato : 28-07-09 19:35

On Tue, 28 Jul 2009 17:00:00 +0200, onone <onone@mail.dk> wrote:

>Hej gruppe :)
>
>jeg har en Intel Atom PC hvor jeg gerne vil sætte en anden CPU-blæser
>på - den er født med en 40 mm blæser og den larmer :| - kan man sætte
>en anden på ? og hvor har de den henne ?

Gi den en dråbe olie ?

Fra : Ivar

Dato : 28-07-09 20:17

onone skrev:

> jeg har en Intel Atom PC hvor jeg gerne vil sætte en anden CPU-blæser
> på

Lige for en ordens skyld. Det er ikke en cpu-blæser, men en blæser
til hjælpe-chippen. Atom-cpu'en kræver ikke blæser. Intel laver også
et chipset, der ikke kræver blæser.
Det bruger intel selv på Atom-kortet D945GSEJT
http://www.intel.com/products/desktop/motherboards/D945GSEJT/D945GSEJT-overview.htm
Det koster 600-800 kr.

Ivar Magnusson

Fra : Morten Stæhr

Dato : 29-07-09 12:38

http://www.coolerkit.dk/bl%C3%83%C2%A6sere_under_60mm-c-152_421.html

Fra : onone

Dato : 30-07-09 15:58

On Wed, 29 Jul 2009 13:38:08 +0200, Morten Stæhr
<netromrheast@hotmail.com> wrote:

>"onone" <onone@mail.dk> skrev i meddelelsen

>http://www.coolerkit.dk/bl%C3%83%C2%A6sere_under_60mm-c-152_421.html

ok :) mange tak for svarene :)

RaZoR :)

Fra : onone

Dato : 20-08-09 16:18

On Thu, 30 Jul 2009 16:57:37 +0200, onone <onone@mail.dk> wrote:

>ok :) mange tak for svarene :)
>
>RaZoR :)

Så fik jeg fat i en anden blæser - SilenX iXtrema PRO 40 x 10 mm - 14
dBa - og her lige monteret den og det hjalp en del på støen :):)

RaZor :)

Fra : axel

Dato : 18-09-09 08:31