Keyboard og USB virker ikek.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 26-07-09 16:56

Hej

Jeg er rendt ind i en noget spøjs udfordring.
Jeg sidder med en ny Lenovo A62 - 9485-B9G, hvor jeg har Windows 2008 R2 RC
på. Og pludselig, efter jeg har været i BIOS flere gang uden problem, så
virker USB-controllerne ikke, dvs, inde af de 8 vises i Device-manager. Og
da jeg så vil i BIOS for at tjekke, om der var blevet disablet noget der, så
kan jeg kun lige komme i BIOS, men så heller ikke mere. PS2 kyeboardet
virker ikke der - kun lige til F1 til at enter BIOS. Jeg har prøvet med et
andet keyboard (ps2), og med et USB keyboard, men hva USB er jo også gone.
Jeg har flashet til den neyste BIOS version "Lenovo 56KT54AUS" fra den
19.06.2009, men no go.

Er der en der har de vise sten - evt. hvordan man resetter BIOS, det kune
måske hjælpe ?

PFT

x-post: dk.edb.hardware.bundkort

--
/C.T.

=======

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Christopher Tracy

Dato : 26-07-09 17:32

Hejsa

Christopher Tracy wrote:

> Er der en der har de vise sten - evt. hvordan man resetter BIOS, det
> kune måske hjælpe ?

Nå, problem solved - fandt ud hvordan man resatte BIOS, jumber ved CLR-CMOS,
flyttes fra 1-2 til 2-3, og så tænd PC i ca 10 sek. så flyt jumber tilbage
igen, og start op. Så virker det hele igen.
Skummelt hvad derer sket der.

Men hva'.....

--
/C.T.