Gigabyte X48T-DQ6 og RAM spørgsmål.
Fra : C.A.

Dato : 24-07-09 16:46

Hej,

Håber det er rette gruppe jeg er havnet i.
Jeg har et Gigabyte X48T-DQ6 og har lige monteret et sæt
"TW3X4G1600C9DHX-G" jeg er ikke nogen ørn ud i det med ram osv. men når
jeg kigger på de timings mit bundkort viser, ser de underlige ud, på
rammen står der "9.9.9.24" men bundkortet sætter dem til "7.7.7.20"
http://img257.imageshack.us/i/ram.png/
Volt er tilsyneladende sat til 1.5, men som jeg læser det alle steder
skal de ram have 1.8.

Bios giver samme oplysninger som SIW.

Er alt som det skal være, eller?

Sidst men ikke mindst, jeg har søgt højt og lavt, og indtilvidere
fundet ud af at bundkortet angiveligt skulle understøtte op til 8GB
ram, men SIW siger 4GB, nogen der ved hvad jeg skal tro? og om jeg evt.
kan smide et sæt "TW3X4G1600C9DHX-G" mere i maskinen, når jeg får og
installere mit Windows7-64bit.

Hjælp modtages med kyshånd.

PS.
Har googlet så jeg er helt rundtosset, men blev desværre mere forvirret
af det.

--
MVH
Carsten.