nye meddelelser!
Fra : Margit Olsen

Dato : 09-08-09 09:03

Jeg har fornyligt fået et bredbånd og derefter er der sket noget så jeg ikke
kan se de nye meddelelser der er kommet efter 23 juni. Er der nogen der kan
komme med et bud, på hvad jeg kan gøre vil jeg være meget glad.

Send venligst på min e-mail, da jeg jo ikke kan se det på denne mail.

Mvh Margit

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-08-09 09:21

Margit Olsen wrote:
> [...]
> komme med et bud, på hvad jeg kan gøre vil jeg være meget glad.
>
> Send venligst på min e-mail, da jeg jo ikke kan se det på denne mail.

for many years i have used

« News.Individual.NET
News feeds for individuals for a low annual fee. Text newsgroups only.
The server is part of the computer center of the Free University of Berlin.
news.individual.net/

start here http://www.individual.net/register.php

so you can change ISP to get best price and service

in emergency use google groups

http://groups.google.com/group/dk.videnskab.historie.genealogi/topics

mere på dansk
http://groups.google.com/groups/dir?sel=usenet%3Ddk

enjoy

Hugh W

--
http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

main blog GENEALOGE
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 09-08-09 11:49

"Margit Olsen" <margitolsen@mail-telia.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har fornyligt fået et bredbånd og derefter er der sket noget så jeg
> ikke kan se de nye meddelelser der er kommet efter 23 juni. Er der nogen
> der kan komme med et bud, på hvad jeg kan gøre vil jeg være meget glad.

Du bruger Outlook Express. Prøv at gå op i Funktioner og hent de næste 1000.
Er det ikke nok, kan du hente 1000 igen.
Jeg går ud fra at det ikke er din udbryder der har cuttet meddelelser før
23. juni (det kan man komme ud for).

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.