Menupunkter der ændrer sig
Fra : Bjarne E. Nielsen

Dato : 12-09-09 11:01

Min skærm kører 1920x1200. Mit operasystem er Wíndows Vista. Jeg
laver hjemmesider ved hjælp af Sharepoint Designer 2007.

På min skærm ser min index side www.profmusik.dk fin ud, og det
såvel som hvis jeg ser siden i min browser, og efter at siden er
lagt ud på nettet. Derimod har jeg fået at vide at menupunkterne
i venstre side ikke står ovenover de dertil indrettede bokse, som
indgår i baggrundsbilledet.

Hvis jeg ændrer min skærmopløsning til noget andet end 1200x1920,
så er det stadigvæk i fineste orden.

Kan nogen se hvad problemet er? Jeg vil blive meget glad for at
få hjælp til at løse dette problem.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-09-09 07:03

Bjarne E. Nielsen skrev bl.a.:

> Derimod har jeg fået at vide at menupunkterne
> i venstre side ikke står ovenover de dertil indrettede bokse, som
> indgår i baggrundsbilledet.

Ovenover? Du mener vel /inde i/ boksen? Dér står de i al fald på min
1440 x 900-skærm i såvel Internet Explorer som Firefox.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk