FrontPage 12.0 - hvad er det?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-09-09 09:15

En gammel bekendt har fået lavet sig et websted, som jeg synes ser lidt
underligt ud i layoutet. Kildekoden fortæller at det er skabt i
Microsoft FrontPage 12.0 - men hvad er det? En skrabet udgave af FP 5
eller 6 eller noget helt nyt og spændende?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Heine Svendsen

Dato : 01-09-09 10:16

Jørgen Grandt skrev:
> [...]
> Microsoft FrontPage 12.0 - men hvad er det? En skrabet udgave af FP 5
> eller 6 eller noget helt nyt og spændende?

Det er SharePoint Designer eller søsterprogrammet, som jeg ikke lige
kan huske navnet på.
Jeg bruger SharePoint Designer, og den har v.12

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-09-09 12:00

Heine Svendsen skrev bl.a.:

> Jeg bruger SharePoint Designer, og den har v.12

Hm. Er det ikke en besynderlig sammenblanding af to
produkt-/programnavne, selvom de kommer fra samme producent?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-09-09 13:07

Heine Svendsen skrev:

> Det er SharePoint Designer eller søsterprogrammet, som jeg ikke lige
> kan huske navnet på.
> Jeg bruger SharePoint Designer, og den har v.12

Et andet sted er jeg faldet over denne hjemmeside:
http://www.uma-massage-terapi.dk/

Hvis den også er kreeret i SharePoint Designer, synes jeg ikke det er
særlig god reklame for efterfølgeren af FrontPage ...

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-09-09 15:24

Bestemt ikke men det tror jeg sådan set heller ikke var meningen.
Som en eller anden sagde:
Det kan godt være denne (guld)statue er grim, men det gør ikke guldet
mindre værd.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-09-09 18:59

Jens Peter Karlsen skrev bl.a.:

> Bestemt ikke men det tror jeg sådan set heller ikke var meningen.

Hæ! Det tror heller ikke jeg, men lad nu det ligge.

Er du enig med Heine Svendsen i at FrontPage 12.0 (som der står i sitets
kildekode) i virkeligheden er SharePoint Designer - og i bekræftende
fald: Hvorfor kaldes SPD stadig FP?

--
Jørgen Grandt
- uden mange huller i sin uvidenhed

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-09-09 13:00

Ja. Hvorfor den indsætter den generator kode tror jeg er på grund af
kompatibilitet med ældre versioner af Sharepoint Server. Jeg er dog
ikke sikker. Selv bruger jeg Expression Web nu til dags da denne er
helt standards baseret hvilket SPD ikke er, så med den er det muligt
at lave kode der ikke er valid. Det er dog et step op fra FP2003 så
jeg har anbefalet den til folk som stadig er på FP og ikke vil
opgradere til EW, da Microsoft har gjort SPD til et gratis download.

Regards Jens Peter Karlsen