Rollower tekst der aktivierer popup?
Fra : PSS

Dato : 23-08-09 11:01

På siden
http://livsstilslinjen.struerskolen.com/kursusindhold.htm har jeg
et skema. Dette skema vil jeg gerne have til at virke på den
måde, at når man rammer en tekst i skemaet med curseren, så
popper et billede med tekst under op og forklarer om f.eks
morgenvejning osv.

Kan nogen fortælle mig hvordan man gør, eller hvor jeg kan læse
hvordan jeg skal gøre?

Mange venlige hilsner

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : PSS

Dato : 06-09-09 11:30

PSS wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> morgenvejning osv.
>
> Kan nogen fortælle mig hvordan man gør, eller hvor jeg kan læse

Jeg har fundet løsningen!