Kan jeg købe hjælp til oprettelse af skabe~
Fra : PSS

Dato : 21-08-09 14:33

Er der nogen der kan henvise mig til hvor jeg ud fra et grafisk
oplæg kan få lavet en SkarePoint designerskabelon?

Har altid gået den anden vejog tilpasset designet til
eksisterende skabelon, kunne nu godt tæmke mig det modsatte,så
siden bliver unik. Kan man købe den ydelse nogen steder, har ikke
kunnet finde det ved at Google?

Med venlig hilsen

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-08-09 16:58

PSS skrev:
> [...]
> eksisterende skabelon, kunne nu godt tæmke mig det modsatte,så
> siden bliver unik. Kan man købe den ydelse nogen steder, har ikke

Nu har jeg kun en vag idé om, hvad Sharepoint er for
noget, men du burde da kunne bruge en ganske almindelig
HTML/CSS skabelon og evt. læse den ind i det program,
du har tænkt dig at bruge som editor.

Du finder en 12-15 skabeloner her:
http://webdesign101.dk/layout/

For den lettere øvede er der disse:
http://webdesign101.dk/www/layout/floatlayout.php

Og for den der gerne vil være med på noderne
er der disse:
http://webdesign101.dk/www/layout/

Jørgen Farum Jensen
..