Lodrette streger/kanter
Fra : Erik Gaden

Dato : 17-08-09 22:00

Jeg har pludseligt fået en en lodret streg eller "kant" på den
nederste ca. 1 cm af siderne på mit websted.
De to streger flankere den nederste grøn/hvide tabel på alle
sider, og jeg kan ikke slippe af med dem ):

Kig lige forbi www.hounddogs.dk og giv mig venligst et vink, hvis
du kender trick'et til at slippe af med stregerne.

Venlig hilsen
Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Gaden

Dato : 17-08-09 22:19

Erik Gaden wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Kig lige forbi www.hounddogs.dk og giv mig venligst et vink, hvis
> du kender trick'et til at slippe af med stregerne.

Jeg fandt selv løsningen ved at rode med indstilling for tabeller.
Tak til alle der påtænkte at hjælpe:)

Mvh Erik