office 2007
Fra : Jørgen

Dato : 13-08-09 10:47

Jeg bruger office 2007 jeg vil gerne lave min egen skrift type hver gang
jeg laver en ny dokument.

Men hvordan er det lige man gør der (ændre normal dokument
fra
Jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-08-09 18:25

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg laver en ny dokument.
>
> Men hvordan er det lige man gør der (ændre normal dokument

Åben Word. Luk det tomme dokument, således at intet dokument er åbent.
Vælg åben og find den fil, som dokumenter bygges på. Den hedder default.dotx
og
er en skjult fil, som ligger på placeringen
c:\programmer\microsoft office2007\office12\1030
Når du har åbnet den, laver du dine ændringer og herefter gemmer du den igen
med samme navn.
Når du herefter åbner Word vil de nye ændringer være bygget ud fra de
ændringer du lavede.

Kurt

Fra : Jørgen

Dato : 14-08-09 16:11

Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> med samme navn.
> Når du herefter åbner Word vil de nye ændringer være bygget ud fra de

der findes ikke en fil der hedder "default.dotx " i den sti du
skriver. Jeg må ændre lidt i stien så den hedder "
c:\programmer\microsoft office\office12\1030"

2007 er fjernet den er der ikke

fra
Jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-08-09 22:41

> [...]
>
> der findes ikke en fil der hedder "default.dotx " i den sti du skriver.
> Jeg må ændre lidt i stien så den hedder " c:\programmer\microsoft

OK - men det hedder den hos mig. Men det vigtigste er sådan set også, om du
fandt default.dotx og fik tilrettet og set om det virkede.
Det var sådan set mere spændende at høre

Kurt

Fra : Jørgen

Dato : 15-08-09 08:23

Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> fandt default.dotx og fik tilrettet og set om det virkede.
> Det var sådan set mere spændende at høre

Nej jeg har ikke fundet "default.dotx "
Jeg har åbnet forskjulte filer og søgt efter "default.dotx "
Og jeg har også søgt efter .dotx
altsammen uden resultater

Mvh
fra
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 15-08-09 08:35

Nå jeg fandt løsningen

Jeg ændrede skrifttype osv derefter gik jeg ind i skrifttyper med word
åben trykkede på standard slut finale .

Men tak for hjælpen

fra
Jørgen