MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skift af 1. boot så Vista starter først og~
Fra : Erik Greve

Dato : 04-08-09 21:05

Jeg har Vista på C:\ drev og Win 7 på D:\ når PC'en booter
starter den Win 7 som første valg, men jeg vil hellere starte Vista først
( her ligger de fleste af mine brugerprogrammer
hvordan bytter jeg startsekvensen i dualbooten ??

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Allig8or

Dato : 04-08-09 23:41

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ( her ligger de fleste af mine brugerprogrammer
> hvordan bytter jeg startsekvensen i dualbooten ??

Me Too.....

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-08-09 23:46

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Me Too.....
>

> --
Højreklik på Computer og vælg Egenskaber.
Vælg Avancerede systemindstillinger til venstre
Tryk på Indstillinger ved Start og Genoprettelse
Så er der foroven en rulleliste, hvor man vælger hvilket system, der skal
starte som standard.
Samme sted kan man også ændre det antal sekunder der går, til systemet
automatisk booter videre fra bootmenuen.

Kurt

Fra : Erik Greve

Dato : 05-08-09 16:46

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Samme sted kan man også ændre det antal sekunder der går, til systemet
> automatisk booter videre fra bootmenuen.

Tak for god og hurtig hjælp - det virker perfekt !

Venlig hilsen
Erik

Fra : Allig8or

Dato : 08-08-09 14:21

> [...]
> Samme sted kan man også ændre det antal sekunder der går, til systemet
> automatisk booter videre fra bootmenuen.

Også Tak herfra....