Risør i Norge
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 29-07-09 07:22

Nogen, der har forsøgt sig med en sommertur til Risør i Norge? Jeg kan se
hos bl.a. havfiskerisor.dk at der en del fiskeri efter torskefisk, men
forestiller mig at sommeren må gå med makrel og havørred. Nogen, der kan be-
eller afkræfte dette?

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-09 20:47

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hos bl.a. havfiskerisor.dk at der en del fiskeri efter torskefisk, men
> forestiller mig at sommeren må gå med makrel og havørred. Nogen, der kan

Jeg var deroppe i andet ærinde sidste år. Der var en fiskeauktion, som
brændte, mens jeg var der. Deres største artikel var rejer. Salg af nykogte
rejer i massevis. Og rejer plejer jo at være et godt tegn på at der også er
lidt rovfisk? Der er en del billeder fra Risør her:
http://clapet.dk/Norge08/Norge08.htm

Mvh og god tur
Claus Petersen