glue på document.form1... ?
Fra : Kim Emax

Dato : 18-06-09 14:58

Hejsa

Jeg har brug for at opdatere flere forskellige felter fra samme
funktion, så jeg forsøger følgende uden held:

function lala(id, key) {
str = document.getElementById(id).value + key; // går fint
document.form1.+'id'+.value = str; // her kan jeg ikke finde ud af at
få gluet id ind
// document.form1.navn.value = str; // input feltet bliver fint
opdateret
}

Er det en umulig ting jeg prøver på? Det er så simpelt at det ikke er
til at google syns jeg

P.S. Er dette gruppen for Ajax spørgsmål? (Noget IE, der fejler, hvor
det spiller i FF)
Kim Emax

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-06-09 22:37

Prøv dette:
document.getElementById(id).value = str;

Det vil indsætte den oprindelige værdi + værdien af 'key'.
Hvis det ikke var det du ville, så beskriv nøjagtigt hvad du vil opnå.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Martin

Dato : 19-06-09 02:15

Kim Emax wrote:
> [...]
> str = document.getElementById(id).value + key; // går fint
> document.form1.+'id'+.value = str; // her kan jeg ikke finde ud af at

Det er næsten helt korrekt, der skulle bare stå
document.form1[id].value = str;
istedet

Fra : Kim Emax

Dato : 19-06-09 04:30

On 19 Jun., 03:15, Martin <mar...@aarhof.invalid> wrote:

> Det er næsten helt korrekt, der skulle bare stå
> document.form1[id].value = str; istedet

arrgh, it´s that easy! Tak

Denne er stadig åben:

Kim Emax

Fra : Birger Sørensen

Dato : 19-06-09 14:56

Den 19-06-2009, skrev Kim Emax:
8X
> [...]

Skyd løs ;>)

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Kim Emax

Dato : 19-06-09 04:30

On 18 Jun., 23:37, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Prøv dette:
> document.getElementById(id).value = str;
>
> Det vil indsætte den oprindelige  værdi + værdien af 'key'.
> Hvis det ikke var det du ville, så beskriv nøjagtigt hvad du vil opnå.

Det er lige præcist det jeg vil og nu spiller det også. Tak for input.

Kim Emax