Hvor køber man ind nu om dage ?
Fra : Bjarne

Dato : 17-06-09 18:49

Jeg skal have skiftet det meste af indmaden i hus serveren.
Hvor køber man bundkort og lignende på nettet nu om dage, Eventuelt i
udlandet ?
Asrock A780FullHD ser interessant ud, men det ser ikke ud til at det er
lagervare i danmark.

mvh,
Bjarne

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 17-06-09 18:56

Du kunne jo starte med at gå forbi www.edbpriser.dk

Fra : Bjarne

Dato : 17-06-09 19:28

(6400) Anders wrote:

> "Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo starte med at gå forbi www.edbpriser.dk

Øh jo, der har jeg naturligvis været. Men tak for ideen.

Men nu er edbpriser måske ikke hele verdenen og desuden er der flere skal vi
sige "skumle" foreragender som jeg ikke vil handle med.
Hvis man f.eks kigger efter det kort jeg nævner i mit oprindelige indlæg,
kan man se at de fleste ikke vil sige noget om leveringstider, hvorimod der
er nogle stykker som rask væk lover 2-3 dage.
Eftersom de jo nok henter varene de samme steder kan man jo gøre sig sine
tanker.

mvh,
Bjarne

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 17-06-09 20:08

> [...]
> er nogle stykker som rask væk lover 2-3 dage.
> Eftersom de jo nok henter varene de samme steder kan man jo gøre sig sine

Fuldstændig enig !

En del af butikkerne, er der mulighed for at selv at hente sine varer.
Og så kan man selv bedømme folkene i biksen.

Et eks. kunne være SHG.dk, det har jeg gjort op til flere gange.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 17-06-09 20:57

"(6400) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og så kan man selv bedømme folkene i biksen.
>
> Et eks. kunne være SHG.dk, det har jeg gjort op til flere gange.

I sidste ende, er det nok noget du selv skal bestemme.
Det handler om, at finde 1-2 forhandlere, man føler sig trykke ved at handle
hos, og så handle der fremover.

Det er så ikke sikkert, at det så er den billigste man finder.

Tip: Køb i dem der er E mærket.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 18-06-09 08:42

Den Wed, 17 Jun 2009 21:57:14 +0200 skrev \(6400\) Anders:

> [...]
> handle der fremover.
>
> Det er så ikke sikkert, at det så er den billigste man finder.

<ironi>
Hvis du føler dig tryg ved at nogen trykker på dig, er det sikkert ok.
Men jeg ville nok føle mig utryg hvis jeg fik et tryk på snuden.
Måske jeg, hvis jeg var forsikret i Tryg, ville føle mig tryg ved at få
et tryk
De tygge kan så tykke på den
</ironi>

---
Karl Erik.

Fra : Leo

Dato : 21-06-09 17:09

Jeg har handlet flere gange hos Getmore.dk og har ikke haft noget at brokke
mig over der, de har leveringstid på 4-10 dage for det omtalte bundkort.

Men uanset hvor du handler vil du altid kunne finde kunder som er utilfreds
med den oplevelser de har pågældende sted.

Fra : Bjarne

Dato : 21-06-09 20:33

Leo wrote:

> [...]
>
> Men uanset hvor du handler vil du altid kunne finde kunder som er
> utilfreds med den oplevelser de har pågældende sted.
Jeg takker for svarene.
Til info handlede jeg hos BJ-tradinh og shg. Jeg bestilte torsdag morgen og
varene ankom fra begge allerede fredag til middag. Fuld tilfredshed.

mvh,
Bjarne