Andet multimedie
Grafik til trykker
Fra : Hagar

Dato : 17-06-09 17:37

Hej

Vi er en flok der er i en "klan", vi vil gerne have en trøje med tryk på.
Jeg fik æren af at lave grafikken, en anden har forbindelse til en trykker.
Jeg har lavet grafikken i én farve, og ikke andet. Jeg har lavet alle vores
navne i hvert sit lag i psd format, men trykkeren siger at det ikke duer, og
at han ikke kan åbne filen, han vil have det leveret i ai, eos eller eps.
Kan jeg på nogen måde pr. automatik i PS CS2 tage hvert lag og gemme som en
af de nævnte fil typer?

Hagar

Fra : Bjørn

Dato : 17-06-09 18:31

Umiddelbart lyder det som om at du vil have mest fornøjelse af at gemme
det som pdf og så - for at trykkeren kan hitte ud af det - lave en pdf
af hvert lag sammenslået med det fælles lag.

Kh
Bjørn

Fra : Steen

Dato : 24-06-09 10:22

> Kan jeg på nogen måde pr. automatik i PS CS2 tage hvert lag og gemme som
> en
> af de nævnte fil typer?
>
> Hagar

HUSK !!! at konverterer det til CMYK, hvis det ikke er gjort fra start.

Keep working
Steen