Opdatering af regneark indsat i Word 2007 ~
Fra : Anders Hansen

Dato : 16-06-09 04:23

Hej!

Jeg ved ikke, om det her er den rigtige gruppe, men:

Jeg har en wordfil, hvor der er indsat en række Excel regneark, både
tabeller og grafer.

Filen er oprindelig gemt som ”.doc” (i Word 2003-format), efter at
have skiftet til Office 2007 har jeg fået et formatproblem. Når jeg
konverterer filen til ”docx” (gem som...) og åbner de indsatte
regneark ændres formatet, bla. tabellens streger og skriftstørrelse.

Er det muligt at bevare det oprindelige format og arbejde videre med
filen i Word 2007?

Mvh.
Anders

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-06-09 21:15

"Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Gem den i word 2003 format i stedet, så sker der ingen konvertering, og
alligevel kan du sagtens arbejde med den i 2007.
Man kan også sætte 2007 til generelt at gemme i 2003 format, hvis det findes
formålstjenligt.

Kurt

Fra : Anders Hansen

Dato : 18-06-09 01:58

On 17 Jun., 22:14, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> alligevel kan du sagtens arbejde med den i 2007.
> Man kan også sætte 2007 til generelt at gemme i 2003 format, hvis det findes

Hej!

Det har jeg prøvet, men det virker desværre ikke. Jeg tror jeg vil
begynde forfra i 2007, men tak for svaret.

Mvh.
Anders