JS: draw med musen?
Fra : Kim Emax

Dato : 15-06-09 11:18

Hej

Jeg googler rundt efter noget source code, hvor det er muligt at tegne
med musen på en website. Er der nogen af Jer, der kender til sådan en
løsning?

Mvh
Kim

Fra : Martin

Dato : 16-06-09 17:17

Kim Emax wrote:
> [...]
>
> Jeg googler rundt efter noget source code, hvor det er muligt at tegne
> med musen på en website. Er der nogen af Jer, der kender til sådan en

Noget ala
http://www.openstudio.fr/Library-for-simple-drawing-with.html

Så kan man jo bare bruge drawPolyline funktionen, også ellers bare smide
ind hvad musen gør

Fra : Martin

Dato : 16-06-09 17:25

Martin wrote:

> Noget ala
> http://www.openstudio.fr/Library-for-simple-drawing-with.html
>
> Så kan man jo bare bruge drawPolyline funktionen, også ellers bare smide
> ind hvad musen gør

Eller måske endnu bedre
http://www.mainada.net/inputdraw/

Fra : Kim Emax

Dato : 16-06-09 16:09

On 16 Jun., 18:25, Martin <ma...@SPAMscandesigns.dk> wrote:

> Eller måske endnu bedrehttp://www.mainada.net/inputdraw/

Ja, det er også det jeg er kommet frem til, jeg har fundet en flash
fil jeg kunne bruge. Det eneste jeg kunne finde lavet i JS var dette:
http://www.redips.net/javascript/drawing/ - og det er ikke helt godt
nok.

Men tak for dit input.

Kim Emax