Fejlhåndtering ? (Stig Johansen ?)
Fra : Is

Dato : 13-06-09 21:31

Hej

Jeg får til tide denne fejl:

------------
Socket.TCP error '8000ffff'

Connection timed out

/vejr_dk.asp, line 132

------------

Hvordan får jeg den til at gå videre, og bare springe det kaldte over
???

Når jeg nævner Stig i emnet, er det fordi det er noget han har hjulpet
med at lave. Andre må selvfølgelig gerne byde ind med en løsning.

det er når jeg kalder denne side:

http://www.erikisager.dk/vejr_dk.asp

samme er uploadet som en txt fil:

http://www.erikisager.dk/vejr_dk.asp.txt

Erik Isager

Fra : Stig Johansen

Dato : 13-06-09 23:17

I første omgang har du ramt lidt ved siden af grupperne.

Jeg XFUT'er lige til dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Stig Johansen

Fra : Is

Dato : 14-06-09 15:30

> Jeg XFUT'er lige til dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

> --
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Tak, så holder jeg øje med hvad der sker der.

mvh Erik

Fra : Stig Johansen

Dato : 14-06-09 17:54

Is wrote:

> Tak, så holder jeg øje med hvad der sker der.

Der sker vist ikke så meget, men prøv at kigge på
On Error Resume Next, og On Error Goto 0

Prøv evt. at indkapsle statementene (linie 130 og frem) a lá
Socket.Host = Socket.Host + ":80"
Socket.TimeOut = 10000 ' millisecs

On Error Resume Next
Socket.Open()
if err.number <> 0 then
Response.Write "Oplysninger er desværre ikke tilgængelige " +Err.Description
Err.clear
On Error Goto 0
end if
On Error Goto 0

Socket.SendText(Workstring)
Socket.WaitForDisconnect()

Stig Johansen

Fra : Is

Dato : 14-06-09 19:06

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Socket.Open()
> if err.number <> 0 then
> Response.Write "Oplysninger er desværre ikke tilgængelige "

Tak for svar.

det er nu ændret, og det er det også i txt filen,
http://www.erikisager.dk/vejr_dk.asp.txt

så holder jeg øje med hvad der nu sker. jeg vender tilbage

mvh Erik

Fra : Is

Dato : 14-06-09 22:21

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4a353ba0$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> http://www.erikisager.dk/vejr_dk.asp.txt
>
> så holder jeg øje med hvad der nu sker. jeg vender tilbage

Nu kommer denne fejlmeddelse:
Oplysninger er desværre ikke tilgængelige Connection timed out
Socket.TCP error '8000ffff'

Error while processing Socket opperation: Socket is not connected

/vejr_dk.asp, line 144

mvh Erik

Fra : Stig Johansen

Dato : 15-06-09 00:54

Is wrote:

> Nu kommer denne fejlmeddelse:
> Oplysninger er desværre ikke tilgængelige Connection timed out
> Socket.TCP error '8000ffff'
>
> Error while processing Socket opperation: Socket is not connected

Glemte åbenbart en exit function, indsæt den lige før end if i linie 141, så
det ser sådan ud:
Err.clear
On Error Goto 0
exit Function ' <- her
end if
On Error Goto 0

Stig Johansen

Fra : Is

Dato : 15-06-09 16:23

> Glemte åbenbart en exit function, indsæt den lige før end if i linie
141, så
> det ser sådan ud:
> Err.clear
> On Error Goto 0
> exit Function ' <- her
> end if
> On Error Goto 0

> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Mange tak

Vi ser hvad der sker nu, jeg vender tilbage.

mvh Erik