Andet multimedie
bentjuul 3670
Quark
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 15-06-09 07:28

Er Quark helt yt, ser ikke rigtig noget her på gruppen, eller er det fordi
den bare funker.

Gode hilsener

Svend Erik Jørgensen

Fra : Morten Lind

Dato : 15-06-09 13:34

Svend Erik Jørgensen <hamselv@esenet.dk> wrote:

> Er Quark helt yt, ser ikke rigtig noget her på gruppen, eller er det fordi
> den bare funker.
>
> Gode hilsener
>
> Svend Erik Jørgensen

Mon ikke folk er gået til Adobes marker? InDesign. Jeg tror nu nok, at
Quark-folk stadig er glade for programmet(?).

M.

Fra : Bjørn

Dato : 16-06-09 18:35

Det sidste jeg har set til Quark 8 var fint. De gør sig faktisk meget
umage for at få user inputs implementeret. Jeg tror blot det største
problem for Quark er at de er oppe imod en massiv synergi fra Adobe hvor
alt hænger sammen. Og fungerer. Og så er der jo nok stadig en vis
bitterhed blandt rigtigt mange tidligere Quarkbrugere over den måde man
sjuftede dem i gamle dage. Men man kunne bestemt godt ønske at der var
alternativer til Adobes lukkede verden. Jeg har siddet og kigget XPS de
sidste par dage, og det er jo egentlig en god ide - men der er
simpelthen ingen værktøjer der understøtter det på en interessant måde
eller blot i det hele taget. End ikke Microsoft synes at have
interesseret sig for at integrere det ordentligt i noget som helst.

Kh
Bjørn