Løbe ur med GPS
Fra : Martin

Dato : 11-06-09 12:38

Hej..

Jeg leder efter et løbeur med en special GPS feature.

Det som jeg vil have skal være muligt er at man fx. kan gå ind på en
hjemmeside og se "præcis" (altså inden for de sædvanlige 100m eller
lign.) hvor uret er.

Grunden til dette er at den kommende ejer af uret har epilipsi og jeg
man vil jo gerne vide hvor uret befinder sig, hvis han ikke lige er
kommet hjem til tiden, altså hvis han er faldet om med et anfald.

Pulsmåler osv. er ikke nødvendigt, det eneste uret ellers skal kunne er
at tage tid - alt det andet bliver Nike+ brugt istedet.

Det eneste jeg ved der vil kunne gøre dette, er iPhone men med den pris,
så må der findes noget billigere.

Jeg har kigget lidt på Garmins ure, men jeg er ikke sikker på at man
også kan tracke positionen fra internettet (eller anden måde end kun på
uret).

Det er ikke 100% nødvendigt at det skal være over internettet, men måske
et windows program eller lign.

X-postet til dk.fritid og dk.sport
FUT sat til dk.fritid