Hvorda laver man en afslutningsside ?
Fra : Peter

Dato : 12-06-09 08:20

Hej NG!

Hvordan laver man en afslutningsside til en formular ?
Jeg forestiller mig en side hvor de valg (og øvrige data) som kunden selv
har indtastet, bliver bliver vist som "afslutning" på besøget.

hilsen
Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-06-09 08:48

Peter skrev:

> Hvordan laver man en afslutningsside til en formular ?
> Jeg forestiller mig en side hvor de valg (og øvrige data) som kunden selv
> har indtastet, bliver bliver vist som "afslutning" på besøget.

Man overfører de indtastede data til den nye side, og
præsenterer dem så. Det kan ikke gøres med JavaScript, det
skal gøres med et serverside-sprog. Du skal derfor over i en
af serversidegrupperne, fx
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php eller
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp - alt efter hvilken
serversideteknologi, du har adgang til på webhotellet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 12-06-09 11:04

Peter wrote:
> [...]
> Jeg forestiller mig en side hvor de valg (og øvrige data) som kunden
> selv har indtastet, bliver bliver vist som "afslutning" på besøget.

Som Kom også skriver, skal det ske serverside.

Du submitter jo formularen til et php/asp/cgi-script på serveren for at
gemme resultatet i en database eller sende det som email.
Samme script kan jo udover at gemme/emaile, skrive "Tak for din ... Vi har
registreret disse oplysninger: ...."

Leif